Opinie o warsztacie Richarda Bolstada „Transforming Communication”:
Niesamowite, nieoczekiwane, niewiarygodne spotkanie, doświadczenie dające niesamowitą moc, wiarę i nadzieję.
Spotkanie z wyjątkowym człowiekiem, który pomaga uwierzyć w siebie.
Dziękuję!
Anna Tyska
________________________________________
Kurs bardzo ciepły, dla każdego. Richard powoduje, że chce się żyć, odkrywać, kochać ludzi.
Teraz żałuję, że klonowanie jest zakazane.
Izabela
________________________________________
Dla mnie spotkanie z Richardem było niezwykle pięknym doświadczeniem. Mistrzostwo Richarda polega na unikalnym wręcz sposobie budowania relacji z drugim człowiekiem. W jego obecności czułam spójność, akceptację i wielką życzliwość.
To, co mi zaoferował przyjmuję z wdzięcznością.
Wierzę, że ludzie mają potrzebę dobrego życia, a zaspakajanie jej, w nierozerwalny sposób łączy się z umiejętnością twórczego rozwiązywania konfliktów. Jak pomóc sobie i bliskim, firmom i organizacjom, rządom i przedstawicielom odmiennych religii …? Richard jest Mistrzem, który z uwagą i troską prowadzi do miejsca, w którym znalezienie najlepszego rozwiązania jest możliwe. Rozwiązania spełniającego w pełni potrzeby obu stron (rozwiązania, a nie gówno wartego kompromisu).
Bardzo podobała mi się metafora o odłamku szkła, które jest częścią lustra, częścią większej całości, za pomocą którego można rozświetlić nawet najciemniejszą ciemność.
Bo wiara, że jesteśmy częścią większej całości, powoduje naszą uważność i zaczynamy dbać o nasze życie i wartości. Nabiera ono nowego znaczenia i jakości.
Richard jest mi bardzo bliski również jako człowiek, bo ja, tak jak on, też chcę żyć w lepszym świecie.
Pozdrawiam Was serdecznie
Ania Radziszewska
________________________________________
Niezwykłe spotkanie z niezwykłym, ale jakże skromnym człowiekiem.
Anita Porębska
________________________________________
Czym było dla mnie to szkolenie?
Pierwsza metafora, która przychodzi mi na myśl to: „Reflektor, który oświetlił nowa ścieżkę w moim życiu…”
Dzięki bardzo!
Celina
________________________________________
Odbieram trening na poziomie wyłaniania misji.
Dużo dostałam wsparcia i wzmocnienia w swoich największych wartościach. Richard uczy miłości między ludźmi, którzy mają różne wartości. Daje pomoc w budowaniu tolerancji.
Uczy bawienia się wzajemnymi różnicami.
Uczy piękna i sensu w życiu.
________________________________________
Niebywałe połączenie dawnych technik z narzędziami NLP.
Wygląda na bardzo skuteczne.
Arek Stajszczak
________________________________________
Richard Bolstad zajmuje się problematyką komunikacji i rozwiązywania konfliktów, umiejętności nabyte podczas jego warsztatu można zastosować do rozwiązywania tych dużych konfliktów na skalę międzynarodową, jak również tych mniejszych z jakimi codziennie spotykamy się w pracy korporacyjne,j ale i tych pozornie małych konfliktów i zadrażnień z jakimi spotykamy się w życiu codziennym. Richard jest doskonałym trenerem, świetnie wyczuwa atmosferę grupy i potrafi zarządzać procesem grupowym z korzyścią dla każdego z uczestników z osobna. Trening obnaża genezę powstawania konfliktów, pokazuje na czym polega ten proces, mówi również o tym jakie najczęściej popełniane błędy prowadzą do sytuacji konfliktowych.
Uczestnicy, biorąc udział w scenkach z przypisanymi rolami, uczą się w praktyce typologii konfliktów i sposobów radzenia sobie z nimi. Z warsztatu wynosimy nie tylko kolejny segregator z materiałami wraz z uporządkowaną i usystematyzowaną wiedzą na temat, ale również praktyki i doświadczenia, możliwe do zastosowania natychmiast po zakończeniu szkolenia i co najważniejsze nie wymaga to ani ogromnego wysiłku ani noszenia ze sobą na co dzień notatek z wykładów. W trakcie treningu prowadzący potrafi budować atmosferę twórczego niepokoju, intelektualnego wyzwania, przekazuje jednocześnie i wzmacnia typ relacji opartych na uważności, wzajemnym szacunku i zrozumieniu drugiego człowieka. Przekaz Richarda Bolstada jest jasny: Każdy spor można rozwiązać z korzyścią dla obu stron konfliktu, są tylko dwie strategie: wygrana/wygrana i przegrana/przegrana. Strategia wygrana/przegrana odchodzi do lamusa, tak samo jak twarda szkoła sprzedaży. Idealny trening dla Szefów Sprzedaży, szczególnie tych, którzy mają opinię tzw. „killerów”, doskonały trening dla będących często między „młotem, a kowadłem” różnych sprzecznych interesów w firmie np. dla Szefów HR, Konsultantów wewnętrznych, Szefów ds. Jakości, Szefów Działu Obsługi Klienta. Obowiązkowy warsztat dla zawodowych negocjatorów, osób zarządzających działami windykacji np.: w bankach, firmach windykacyjnych i firmach telekomunikacyjnych, którym ten warsztat (wdrożony i prawidłowo zastosowany) pozwoli szybciej odzyskać miliony złotych przy znacznie niższych kosztach niż dotychczas.
Grzegorz Krowicki
HR Internal Consultants Ltd.
HRIC executive search